1. Home
  2. /
  3. Ik ben huurder
  4. /
  5. Onderhoud en herstellingen

Onderhoud en herstellingen

 Een technisch probleem? Vraag een herstelling aan.

  • Neem telefonisch contact op of stuur een e-mail naar de technische dienst
    (technischteam@wm-impuls.be). Omschrijf duidelijk wat het probleem is en waar het zich situeert.
  • Afhankelijk van het soort werk wordt er een werkbon opgemaakt.
  • De werkbon wordt per post of per mail opgestuurd.
  • Bij ontvangst kan je telefonisch contact opnemen met de aannemer om een herstellingsdatum af te spreken.
  • Bezorg ons na de herstelling de ingevulde werkbon terug. Zo kunnen we bijsturen waar nodig.

Goed om te weten:

  • Dringende elektrische problemen zoals geen elektriciteit, een zekering gesprongen, verbrande geur of geen licht? Contacteer rechtstreeks Deva op het nummer 0470 17 81 44.
  • Geen warm water of verwarming? Contacteer rechtstreeks met Equans op het nummer 056 40 24 56. Equans doet ook het onderhoud van de ketel en het vervangen van de waterontkalkers.
  • Je bent verplicht woonmaatschappij !Mpuls Menen-Wervik op de hoogte te brengen als er iets defect is in de woning. Als je ons niets laat weten, kan de schade groter worden. Jij betaalt dan de kosten voor extra schade.