- Home
- /
- Ik ben huurder
- /
- Ik heb een klacht
Ik heb een klacht
Heb je een klacht over !Mpuls, omdat je vindt dat !Mpuls iets niet goed heeft gedaan? Dan kan je een klacht indienen bij onze klachtenbehandelaar via info@wm-impuls.be of via dit formulier.
Gelieve altijd duidelijk je naam en adres te vermelden. Anonieme klachten beschouwen wij niet als een klacht. Je kan je klacht mondeling of schriftelijk doen.
Let op: een klacht is uiting rond de ontevredenheid over de handelingen of de werking van !Mpuls ( en haar partners) of andere huurders. Een klacht is geen technische, sociale of andere melding.
Wanneer je vindt dat uw klacht geen gevolg of gehoor krijgt kan men beroep doen op de Vlaamse Ombudsdienst:
Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86 te 1000 Brussel
Fax: 02 552 48 00
E-mail: info@vlaamseombudsdienst.be
Telefoon: 02 552 48 48 – 1700 (gratis nummer)
Geen verwarming of warm water?
Bulex Services: 02 800 49 00
Dringende problemen met elektriciteit?
DM Elektro: 0460 96 27 59
Wij werken op afspraak
Je kan ons elke werkdag telefonisch bereiken tussen 9u en 12u en 13u en 16u of stuur ons een e-mail:
info@wm-impuls.be
verhuring@wm-impuls.be
socialedienst@wm-impuls.be
technischedienst@wm-impuls.be
boekhouding@wm-impuls.be