Welke inschrijvingsdocumenten heb ik nodig?
Bij inschrijving gaan we na of u voldoet aan de inschrijvingsvoorwaarden. Hiervoor is het noodzakelijk dat u bepaalde documenten meebrengt.
- Uw identiteitskaart of paspoort;
- Inkomen: Wij hebben uw laatst gekende aanslagbiljet nodig. Ligt het inkomen van het laatst gekende aanslagbiljet boven de inkomensgrens, of hebt u nog nooit een aanslagbiljet gehad? Neem dan de inkomsten mee van de laatste drie maanden.
Afhankelijk van uw situatie, dienen er nog bijkomende documenten bezorgd te worden:
- Een bewijs van het vonnis in verband met de regeling voor de kinderen;
- Een bewijs van onbewoonbaar- of ongeschiktverklaring;
- Een bewijs van gezinshereniging;
- Een attest van invaliditeit;
- Een attest rolstoelgebruiker of beperkte stapfunctie;
- Een aankoopakte eigendom indien u en uw partner uit elkaar gaan;
- Een bewijs verlies beheer eigendom bij collectieve schuldenregeling.
Indien er nog bijkomende documenten nodig zijn, wordt dit besproken op de afspraak.