1. Home
  2. /
  3. Ik ben kandidaat
  4. /
  5. Welke inschrijvingsdocumenten heb ik...

Welke inschrijvingsdocumenten heb ik nodig?

Bij inschrijving gaan we na of je voldoet aan de inschrijvingsvoorwaarden. Hiervoor is het noodzakelijk dat je bepaalde documenten meebrengt.

  • Je identiteitskaart of paspoort;
  • Inkomen: Wij hebben je laatst gekende aanslagbiljet nodig. Ligt het inkomen van het laatst gekende aanslagbiljet boven de inkomensgrens, of heb je nog nooit een aanslagbiljet gehad? Neem dan de inkomsten mee van de laatste drie maanden.

Afhankelijk van je situatie, moeten er nog bijkomende documenten bezorgd te worden:

  • Een bewijs van het vonnis in verband met de regeling voor de kinderen;
  • Een bewijs van onbewoonbaar- of ongeschiktverklaring;
  • Een bewijs van gezinshereniging;
  • Een attest van invaliditeit;
  • Een attest rolstoelgebruiker of beperkte stapfunctie;
  • Een aankoopakte eigendom als jij en je partner uit elkaar gaan;
  • Een bewijs verlies beheer eigendom bij collectieve schuldenregeling.

Als er nog bijkomende documenten nodig zijn, wordt dit besproken op de afspraak.