1. Home
  2. /
  3. Ik ben kandidaat
  4. /
  5. Welke inschrijvingsdocumenten heb ik...

Welke inschrijvingsdocumenten heb ik nodig?

Bij inschrijving gaan we na of je voldoet aan de inschrijvingsvoorwaarden. Het Centraal Inschrijvingsregister controleert dit zoveel als mogelijk zelf aan de hand van de gegevens uit de Kruispuntbank. In bepaalde gevallen moeten er toch nog extra documenten bezorgd worden. Deze documenten moet je zelf opladen op de juiste pagina op het Centraal Inschrijvingsregister:

– Heb je nog geen aanslagbiljet of is het bedrag van jouw laatste aanslagbiljet 0? Bezorg dan alle inkomsten van jou en jouw partner van de laatste drie maanden;

– Kinderen in co-ouderschap: Vonnis rechtbank, verblijfsregeling of verklaring op eer ingevuld door beide ouders;

– Bewijs van onbewoonbaar- of ongeschiktverklaring;

– Bewijs van gezinshereniging;

– Invaliditeit via de mutualiteit;

– Attest rolstoelgebruiker of beperkte stapfunctie (van dokterspecialist)

– Aankoopakte eigendom als je uit elkaar bent met jouw partner;

– Bewijs verlies beheer eigendom bij collectieve schuldenregeling;

– Bewijsstukken rond de uitzonderingen op de eigendomsvoorwaarde.

Als er nog bijkomende documenten nodig zijn, zullen wij jou contacteren.